Εκεί όμως που στάθηκα δεν ήταν αυτά για τα οποία στην αρχή ενδιαφερόμουν.
Έμεινα να συλλογίζομαι την απάντησή του στην τελευταία ερώτηση:
"Για το ευρωπαϊκό πρέσινγκ λόγω της οικονομικής κρίσης και τον πιθανό εγκλεισμό της Ελλάδας στην εντατική αισθάνεστε σκεπτικιστής, αισιόδοξος;
«Η κυρίως κρίση δεν είναι οικονομική, γιατί η οικονομία θα φτιάξει έτσι κι αλλιώς σε κάνα - δυο χρόνια. Η μόνη πραγματική και διαρκής κρίση είναι ότι πέθανε ο Μάνος Χατζιδάκις».
Υπονοώντας φαντάζομαι, τη κρίση αξιών που υφιστάμεθα και που δυστυχώς δεν είναι μόνο στο καλλιτεχνικό στερέωμα, αλλά έχει διαβρώσει όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας.
Ατυχώς δεν είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο, (αν και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δίνουμε δικαιώματα πανταχόθεν), αλλά αν κρίνω από το εξώφυλλο του Γερμανικού Focus πανευρωπαϊκό.
Αν δεν είναι δείγμα απόλυτης ακαλαισθησίας τότε είναι ιταμότητας.
Δεν ξέρω αν μας κατηγορούν δικαίως για τα δανεικά και τα χρωστούμενα.
Ο Δελαστικ πάντως μας πληροφορεί και όποιος έχει υπομονή ας διαβάσει......
....πως παγκοσμίως ο ένας χρωστάει στον άλλο.
Εδώ βέβαια γεννιέται το ερώτημα ποιος διαθέτει τον παρά;;;!!!!! και θα παρακαλούσα όποιον έχει τη λύση-απάντηση να με φωτίσει.
Για κρίση ακούω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, μα τα τελευταία 20 χρόνια όποτε μιλάνε γι αυτή, μου έρχονται στο μυαλό οι κάτωθι στιχοι
.... και φυσικά αναρωτιέμαι πότε επιτέλους θα πιάσουμε αυτόν τον πάτο!
Παράξενος χειμώνας μπαίνει
παράξενη εποχή
Κανείς δεν ξέρει πού πηγαίνει
δεν ξέρει πού θα βγει
Βουλιάζουμε όλο και πιο κάτω
όλο πιο βαθιά
Πότε θα πιάσουμε επιτέλους πάτο... πια
Όλο κάτι άσχετοι κερδίζουν
με κόλπα και εφέ
και μας που λίγα μας χωρίζουν
δεν σμίγουμε ποτέ
Φατμέ, Χαρούλα, Αφροδίτη
πρώτη μας φορά
φέτος νοικιάσαμε το ίδιο σπίτι... να
Πες μου ποιος
την άνοιξη θα φέρει
σε τούτα εδώ τα μέρη
Κανένας πια δεν ξέρει πώς
Πες μου ποιος
το φως του θα μας δώσει
Ξανά να μας ενώσει
τα όνειρα να σώσει ποιος
Τώρα που πια κανείς δεν μοιάζει
για σοφός
Η αγάπη ίσως ξέρει πώς
Η αγάπη μόνο ίσως ξέρει
μα το 'χει μυστικό,
πώς λύνουνε χωρίς μαχαίρι
το γόρδιο δεσμό.
Η αγάπη μόνο ίσως έχει
το μαγικό κλειδί
να ξέρει μέσα απ' το λαβύρινθο... να βγει
Πες μου ποιος
το φως του θα μας δώσει
Ξανά να μας ενώσει
τα όνειρα να σώσει ποιος
Παράξενος χειμώνας μπαίνει
παράξενη εποχή
Κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει
δεν ξέρει πού θα βγει
Φατμέ, Χαρούλα, Αφροδίτη
πρώτη μας φορά,
φέτος νοικιάσαμε το ίδιο σπίτι... να
παράξενη εποχή
Κανείς δεν ξέρει πού πηγαίνει
δεν ξέρει πού θα βγει
Βουλιάζουμε όλο και πιο κάτω
όλο πιο βαθιά
Πότε θα πιάσουμε επιτέλους πάτο... πια
Όλο κάτι άσχετοι κερδίζουν
με κόλπα και εφέ
και μας που λίγα μας χωρίζουν
δεν σμίγουμε ποτέ
Φατμέ, Χαρούλα, Αφροδίτη
πρώτη μας φορά
φέτος νοικιάσαμε το ίδιο σπίτι... να
Πες μου ποιος
την άνοιξη θα φέρει
σε τούτα εδώ τα μέρη
Κανένας πια δεν ξέρει πώς
Πες μου ποιος
το φως του θα μας δώσει
Ξανά να μας ενώσει
τα όνειρα να σώσει ποιος
Τώρα που πια κανείς δεν μοιάζει
για σοφός
Η αγάπη ίσως ξέρει πώς
Η αγάπη μόνο ίσως ξέρει
μα το 'χει μυστικό,
πώς λύνουνε χωρίς μαχαίρι
το γόρδιο δεσμό.
Η αγάπη μόνο ίσως έχει
το μαγικό κλειδί
να ξέρει μέσα απ' το λαβύρινθο... να βγει
Πες μου ποιος
το φως του θα μας δώσει
Ξανά να μας ενώσει
τα όνειρα να σώσει ποιος
Παράξενος χειμώνας μπαίνει
παράξενη εποχή
Κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει
δεν ξέρει πού θα βγει
Φατμέ, Χαρούλα, Αφροδίτη
πρώτη μας φορά,
φέτος νοικιάσαμε το ίδιο σπίτι... να
Η αγάπη ίσως ξέρει
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου
Πρώτη εκτέλεση: Φατμέ & Χαρούλα Αλεξίου & Αφροδίτη Μάνου ( Τερτσέτο )
12 σχόλια:
Νιώθω πολύ απογοητευμένη. Θέλω πολλά να πω αλλά μάλλον δεν έχει νόημα..
Δεν έχουμε πολιτικούς που να μπορούν να σταθούν δυνατοί και να διεκδικήσουν..Για το εξώφυλλο τι να πω.. Απίστευτη κατάντια!!!!!
Στη δίνη των πολιτικών ¨παιχνιδιών¨, της Ευρώπης, των χωρών της και των ΗΠΑ, την πληρώνει ο ¨αδύναμος κρίκος¨.
Το θέμα είναι, γιατί γίναμε ο ¨αδύναμος κρίκος¨, ενώ το 2004 όλοι ήμασταν υπερήφανοι, γιατί παγκοσμίως όλοι μιλούσαν με κολακευτικά λόγια για τους ικανούς Έλληνες;
roadartist,
πιστεύω πως αυτά που λέμε έχουν νοημα και θέλω να πιστεύω πως έχει και νόημα όταν τα λέμε.
Για τους πολιτικούς δεν θα πω το τετριμμένο, ότι έχουμε δηλ. αυτούς που μας αξίζουν μα θα πω πως είναι αντιπρόσωποί μας.
Για το εξώφυλλο λέω πως η κατάντια είναι αυτών που το επέτρεψαν.
Γιώργο και Σέβη,
στην αρχή νόμιζα πως μιλάτε για τη "γνωστή" παγκόσμια συνωμοσία εναντίον του Ελληνικού Έθνους.
Παραδεχόμενοι όμως πως όταν το αξίζουμε μας το αναγνωρίζουν, ανακρούω.
Τώρα γιατι γιναμε ή είμαστε ο αδύναμος κρίκος ισχύει κατ αρχην η απάντηση που σας έδωσα την άλλη φορά, συν το ότι θέλουμε να κάνουμε τις δουλειές μας δια της πλαγίας οδού, συν ότι το 8άρο πραγματικής δουλειάς είναι 4ωρο, συν οτι καταστρατηγούμε την αξιοκρατία και πάει λέγοντας.
Εδώ θέλω να επισημάνω οτι ξέρω ανθρώπους -και χαίρομαι γι αυτό- που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Καλημέρα Ντίνα,Κωνσταντίνα!
πολυ ωραίο το τραγούδι!
Καλημεροφιλάκια!
Αυτό το επίπλαστο χέρι με την άσεμνη χειρονομία, (καθώς το χέρι της Αφροδίτη της Μήλου δεν σώζεται),σε τίποτα δε μειώνει την αιώνια αξία της Τέχνης και του Έργου, παρά αντανακλά κάποιες σύγχρονες συμπεριφορές υποκουλτούρας και απρέπειας.
Ότι θελουμε πολλή δουλεια για να καταλαβουμε πρωτα εμείς και μετα κι όλοι αν και τι αξίζουμε, θελουμε, πιστευω.Ας ξεκίνησουμε κι απο απλα πραγματα επιτελους, να κόψουμε το τσιγαρο στους δημόσιους χώρους, μην παω σε αλλα.
Από την αλλη, το συγκεκριμενο εξώφυλλο είναι τουλαχιστον κακόγουστο και χαρακτηριζει, η αν θες προσβαλει εκείνον που το εφτιαξε. Το δικό του ήθος δείχνει, κρίμα...
Καλημέρα Κατερίνα,
καλό μήνα!!
Νίνα,
αυτό πιστεύω και γω.
Κλασσικό και διαχρονικό το γλυπτό αυτό, κρατά την ομορφιά και αξιοπρέπειά του έναντι στους χαλεπούς καιρούς μας.
Αναστασία,
το ξέρεις πως συμφωνώ, ίσως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να σηκώσουμε τα μανίκια και να δείξουμε την αξία μας.
Η ιστορία έδειξε πως όταν απειλούμαστε κινητοποιούμαστε.
Εμείς οι απατεώνες πρέπει να τιμωρηθούμε παραδειγματικά από το νεοσυσταθέν τμήμα “Finanz-SS” της γερμανικής διοίκησης με αναλογία 50 προς κάθε γερμανικό ευρώ!
Δικαιoπολις,
καλώς όρισες!
Λες να παραδειγματίσουν οι τιμωρίες;;
Είναι πάντως μια κάποια σκέψη αφού δεν είναι η λύση.
Δημοσίευση σχολίου