Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

9 ΚΑΙ ....... απαντήσεις σε μη ερωτήσεις.



1ον: Κωνσταντινιά θέλω να μου περιγράψεις τα αισθήματα για τον άνθρωπό σου όταν γυρνάς ταλαιπωρημένη, κατάκοπη και βλέπεις το τραπέζι στρωμένο με μεζεδάκια και ουζάκια. Βλέπεις δεν ξεχνώ τι γράφεις. Εάν δεν θέλεις να τα εξωτερικεύσεις σε απαλλάσσω από την υποχρέωση που ανέλαβες.

Αρχίζουμε και λέμε:
Αγαπητέ Κάστρο ήμαστε γυναίκες με χαρακτήρα και όταν αναλαμβάνουμε υποχρεώσεις δεν κάνουμε πίσω! Όταν γυρνώ κατάκοπη από τα γυμναστήρια και τις βόλτες και βρίσκω έτοιμο το τραπέζι αισθάνομαι απαίσια! Πες μου και συ. Είναι σωστό εγώ να τριγυρνώ και αυτό το άξιο παλληκάρι να κουράζεται τόσο; Και δεν είναι μόνο αυτό. Είναι ο προσωπικός μου σοφέρ, φωτορεπόρτερ όπως ήδη γνωρίζεις, αντικουνουπικό, ( Χρύσα μην αποκαλύψεις τίποτε), ψυχαγωγός, στήριγμα, ξομολόγος, φωτεινός παντογνώστης...... φτάνει θα μου τον κλέψετε!!!

2ον: Σε ανωνύμους δεν κάνω τον κόπο ν' απαντήσω.

3ον: Αν ο σύζυγός σου ήταν αλκοολικός βίαιος και ζηλόφθονος πως θα τον αντιμετώπιζες.?
Δεν θα μπορούσα να ζήσω μ' έναν τέτοιο άνθρωπο. Έχω προσέξει ότι στη ζωή μου δεν κάνω εκπτώσεις. Αν είμαι κάπου απόλυτη είναι στις προσωπικές μου ελευθερίες και στη αξιοπρέπεια μου.

4ον: Υπάρχει φιλία φύλων;

Τι ερώτηση είναι αυτή καλό μου Φεγγάρι; Σαφώς και υπάρχει φιλία μεταξύ των δύο φύλων, από τις ηλικίες 0-4 ετών και 95-100 ετών.

5ον: Είπα να ρωτήσω τι μαλακτικό βάζεις στο πλυντήριο;

Μιχάλη!!!!!!!!!τι μαλακτικό βάζουμεεεεε!!

60ν: Λοιπόν... ΠΩΣ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟ ΨΩΜΙ;;; Μια ξελιγωμένη!!

Κοίτα κούκλα μου, εσένα επειδή σε συμπαθώ και επειδή θέλω ο γάμος σου να στεριώσει, (το λέτε εκεί κάτω;), δεν σου αποκαλύπτω τίποτε.
Λιχούδω!!

70ν: Αν ξεκινούσα ένα μπλόγκ με σκοπό να φιλοξενεί αναρτήσεις αθυρόστομες και ίσως τολμηρού περιεχομένου ,θα έμπαινες να σχολιάσεις και ίσως με ανάλογο ύφος?


Τώρα νόμιζες εσύ πως έβαλες δύσκολη ερώτηση και θα με στρίμωχνες. (Μη παέι το μυαλό σου στο πονηρό, ακόμα δεν υπάρχει το blog). Πουλάκι μου να ξέρεις: Οι ερωτήσεις είναι εύκολες. Οι απαντήσεις είναι δύσκολες. Αντε, να μην σε κρατώ σε αγωνία......ταραταραταρα ναι θ' απαντούσα προσέχοντας να μην είμαι χυδαία ή προκλητική. Έχουμε και ένα ήθος, ένα όνομα βρε παιδάκι μου στην κοινωνία.

80ν Θα άντεχες να ζήσεις χωρίς τους αγαπημένους σου, κυρίως παιδιά και άντρα;


Αναστασία, είναι κάτι που το έχω σκεφτεί αρκετές φορές. Πιστεύω πως όλοι θα μπορούσαμε να ζήσουμε χωρίς τους αγαπημένους μας." Θεέ μου μη μου δώσεις όσα μπορώ ν' αντέξω" λέει ένα απόφθεγμα. Το ζήτημα είναι
ΠΩΣ. Πώς θα είναι αυτή η ζωή; Δεν θέλω να το σκέφτομαι. Αν θα σου απαντούσα ανάλαφρα θα σου έλεγα, ναι μετά από αμνησία.

9ον: πες μας κάτι που ήθελες να κάνεις και δεν το'κανες και κάτι που δεν ήθελες και το' κανες.

Πολλά πράγματα μου ήρθαν στο μυαλό που θα ήθελα να κάνω και δεν τα έκανα.
Πτώση με αλεξίπτωτο για παράδειγμα. Το σημαντικότερο όμως κατέληξα ότι είναι που δεν συνέχισα τις σπουδές μου.
Ρε συ Νίνα, είναι δυνατόν να μην έκανα κάτι που δεν ήθελα; Δεν μου έρχεται τίποτε στο μυαλό.
Το πανελλήνιο βέβαια ξέρει για κάτι που έκανα και μετά άλλαξα γνώμη. Μετράει αυτό; Δηλαδή όταν αλλάζεις γνώμη πάει να πει πως έκανες κάτι που δεν ήθελες?
Όταν το διέγραφα το blog ήξερα τι έκανα. Είμαι της αρχή όμως πως μπορούμε να αναθεωρούμε και να μην είμαστε όμηροι των αποφάσεων μας.

Και τώρα αρχίζει το κατεβατό των μεγάλων αποκαλύψεων!!!!
Ότι τελικά θέλατε να με ρωτήσετε αλλά οι αρχές σας, σας το απαγόρεψαν.

Εκνευρίζομαι γρήγορα.

Γίνομαι έξαλλη με τους υποκριτές. Να σκεφθείτε τόσο που προτιμώ τους βλάκες.

Δεν καπνίζω τσιγάρο μόνο κανένα πουράκι άμα γουστάρω. Μια φορά ναργιλέ , με κοιτούσε όλο το μαγαζί, τέτοιο ρεζιλίκι δεν το ξαναπαθαίνω!

Δεν μπορώ να κάθομαι άπραγη. Κεντάω, πλέκω, διαβάζω, λύνω σταυρόλεξα. Μάλλον κεντούσα, έλυνα σταυρόλεξα....αααααααχ!!!!! την προίκα των παιδιών μου την έφαγε το blog.

Στη ζωή μου δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερες δυσκολίες και έχω την περιέργεια πως θα είμαι στα "δύσκολα". Εκεί γνωρίζεις τον εαυτό σου.

Μου αρέσουν οι σύντομες προτάσεις και οι κουβεντούλες.

Δεν είμαι τακτική αλλά δεν μπορείς να με πεις και τσαπατσούλα.

Έχω γνωρίσει μόνον ένα άντρα στη ζωή μου.

Εδώ και 20 χρόνια πηγαίνω 2-3 φορές την εβδομάδα γυμναστήριο.

Κατά διαστήματα κάνω και κάτι διαφορετικό. Δηλαδή γιόγκα, ερασιτεχνικό θέατρο, ομάδες αυτογνωσίας, γλώσσες, σεμινάρια, ψηφιδωτό, φωτογραφία......

Στα 35 μου έβαλα
ορθοδοντικά σιδεράκια .

11 σχόλια:

Βαρυποινίτης είπε...

Καθάρισες άνετα, με αξιοπρέπεια, τσακπινιά, χιούμορ, διπλωματία (δεν αναφέρεσαι στο μαλακτικό που υπάρχει σπίτι σας) και κυρίως φαίνεται και με ειλικρίνεια. Του χρόνου τώρα.
Α να μην ξεχάσω με τα σιδεράκια τι έγινε;

kostaslogh είπε...

Η γνώμη μου είναι ότι το αθυρόστομο και
το τολμηρό δεν έχει να κάνει με το χυδαίο και το ανήθικο που
ούτως η άλλως τα συναντάμε
μερικές φορές και στα μπλογκ
που έχουμε.Τώρα αν κάποιος τα συνδυάσει δικό του πρόβλημα ,
αυτός χαρακτηρίζεται ανάλογα.
Δέν αμφέβαλλα πάντως για την θετική
απάντηση!
Ακολουθεί κριτική:
1.Δεν το είδα ακόμα(ευτυχώς)
2.Επαυξάνω
3.Αντιπαρέρχομαι
4.Σε νοιώθω
5.Κατανοώ
6.Μ αρέσεις
7.Παν μέτρον άριστον
8.Δεν έχασες και τίποτα
9.Μπράβο(φαίνεται εξάλλου)
10.Ενδιαφέρον
11.Θα σχολιάσω στο επόμενο μπλόγκ

manetarius είπε...

Πω πωωωω είσαι αξιοθαύμαστη...
Για να μη σου πω οτι είσαι ο μ΄΄ονος άνθρωπος που γνωρίζω που εξακολουθεί για 20 χρόνια να πηγαίνει γυμναστήριο!!!
Εγώ το άρχισα πριν 6 χρόνια, συνέχισα για 2 και το 'κοψα αμέσως..πολύ κούραση βρε παιδί μου!! :)))

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Κωνσταντινιά σου οφείλω μια απάντηση, στην ερώτηση που μου είχες κάνει «αν δεν ανταμείβεται κάποιος κάνει τόσα πράγματα;» Κάνει, βεβαίως κάνει αν έχει ενοχές. Εγώ να δεις περιποίηση στην δική μου το πάλαι ποτέ.
Να σχολιάσω και τις μεγαλύτερες αποκαλύψεις σου; Είπες ναι, αρχίζω.
Έψαξα παλαιές αναρτήσεις και σχόλια σου (όσα μπόρεσα να βρω) για να δω αν υπάρχει συνέπεια.
Πρώτη. Το διαπίστωσα και αλλού
Δεύτερη. Δεν βρήκα κάτι σχετικό, αλλά δεν με νοιάζει δεν κινδυνεύω, ανήκω στη δεύτερη κατηγορία.
Τρίτη. Είναι δουλεία ανδρών το κάπνισμα.
Τέταρτη. Καλά κάνεις είναι γυναικεία δουλειά. Οι γυναίκες να εργάζονται και οι άντρες να κάθονται.
Πέμπτη. Έχεις περάσει όμως κάποιες, αν θυμάμαι καλά, ξέρεις έχω και λίγο αλτσχάϊμερ.
Έκτη. Υπάρχει συνέπεια σ’ αυτό.
Έβδομη. Μόνο εσύ και ο άνθρωπός σου γνωρίζετε.
Όγδοη. Υποψιάζομαι παράπονο;
Ένατη. Γυμνάστρια ή γυμναστής;
Δέκατη. Ανήσυχο πλάσμα!
Ενδέκατη. Αν κρίνω από τη φωτογραφία είχαν πολύ καλό αποτέλεσμα.
Να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο. Πολλά φιλιά gskastro

Χριστίνα (lbt) είπε...

Α-χα! λίγο έλειψα και μου αρχίσατε τις αποκαλύψεις και τα παίγνια! ωραία ωραία! Kωνσταντινια να σου πω κατι ειχα μυριστει γι' αυτο το ανήσυχο πνεύμα που είσαι μέσα απ'τις αναρτήσεις και τα σχόλια σου.
Δε ΜΕ λες; να σε ρωτησω κι εγω:πώς τον ανακάλυψες αυτό το θυσαυρό τον άντρα σου; πες μας κι μας τις ελευθερες το μυστικό!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Kαλημέέέρα και καλή εβδομάάάδα.
Πώς πάν τα κέφια?
Είχαμε καμιά εκδρομούλα το σ/κο?
όσο για τις ερωτωαπαντήσεις είσαι αυτό που είσαι και όχι αυτό που νομίζουμε ότι είσαι. Αναρχοαυτόνομη και με το θάρρος της γνώμης.
Γιαυτό σε αγαπάμε.

Κωνσταντινιά είπε...

Φεγγάρι,
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που η τσαχπινιά μου διαφαίνεται και ιντερνετικώς.

Τα σιδεράκια; Δυστυχώς η "μασελίτσα" από αναμνηστική θα πρέπει να γίνει χρηστική, γιατί τα άτιμα μοιαζουν την κυρά τους και λοξοδρομούν.

Κωνσταντινιά είπε...

Κώστα και Κάστρο,
με χαροποιήσατε ιδιαίτερα που ασχοληθήκατε με την αφεντιά μου τόσο επισταμένως και διερευνητικώς.

Κάστρο,
νομίζω σου χρωστώ κάποιες απαντήσεις.
Σχετικά με την ανταμοιβή,θα πω : ΑΑ!!τον πονηρούλη( γιατί αν πω ααααα!!! τον υποκριτή θα έπρεπε να γίνω έξαλλη και δε με συμφέρει).

Σχετικά με το 5)πρέπει ν'αναφέρεσαι σε περασμένους χρόνους.Ναι, έτσι είναι αν κολυμπήσεις μικρή στα βαθιά, μετά όλα είναι ευκολότερα.
8) Να δεις με τι παράπονο θα εκφραστώ αν κάποτε μάθω ότι χάνω αυτό που λέει ο Κώστας ότι δεν χάνω!!
9)Ένα πράγμα παράξενο, όταν έχουμε γυμνάστρια δεν με βολεύουν οι ώρες.
11)Καλά πιστεύεις ότι στη φωτογραφία είμαι πάνω από 35?

Φιλιά

Κωνσταντινιά είπε...

Ναι Μαρία,
είμαι αξιοθαύμαστη!!και ψώνιο!!
Πραγματικά κούραση το γυμναστήριο ειδικά όταν έχουμε μπάρες.
Τα ποντίκια κόποις κτώνται.

Κωνσταντινιά είπε...

Καλώς το μας!!
Καλώς το μας!!

Περνας καλά;
δυστυχώς Χριστίνα, δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Δεν τον βρήκα εγώ. Αυτός με "ανακάλυψε".

Κωνσταντινιά είπε...

Γειά σου Βαγγέλη,
τα κέφια μια χαρά, το Σαββατοκύριακο επίσης.
Είμαι αυτό που νομίζω ότι είμαι, δεν ξέρω αν είμαι αυτό που νομίζετε ότι είμαι και ναι δεν μασάω τα λόγια μου, έπρεπε μάλλον να το πω και αυτό.
Αναρχοαυτόνομη;Καλό ακούγεται!
Αμοιβαία τα αισθήματα.