Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

10... πράγματα που πάντα θέλατε να μάθετε για μένα

Τι ήθελα κάθε δυο κι έλεγα πότε θάρθει και πότε θάρθει το μανιτάρι μας; Ήρθε και μου βάζει παιχνίδια: 10 ... πράγματα που πάντα θέλατε να μάθετε για μένα αλλά ήσασταν πολύ διακριτικοί και δεν ρωτήσατε ποτέ!
Εγώ αντισυμβατική, πρωτοπόρα, θαρραλέα, θα το παίξω αλλιώς.
Θα σας δώσω την ευκαιρία να ικανοποιήσετε την περιέργειά σας.
Μπορείτε να μου κάνετε από μια ερώτηση!!!!!
Ενδιαφέρον δεν ακούγεται;
Βάλτε μου δύσκολα! Μ' αρέσουν οι δυσκολίες, μου ανεβάζουν την αδρεναλίνη.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κωνσταντινιά θέλω να μου περιγράψεις τα αισθήματα για τον άνθρωπό σου όταν γυρνάς ταλαιπωρημένη, κατάκοπη και βλέπεις το τραπέζι στρωμένο με μεζεδάκια και ουζάκια. Βλέπεις δεν ξεχνώ τι γράφεις. Εάν δεν θέλεις να τα εξωτερικεύσεις σε απαλλάσσω από την υποχρέωση που ανέλαβες. Καλή σου νύχτα και πολλά φιλιά gskastro

Ανώνυμος είπε...

όλα σου τα' μαθα μα ξέχασα μια λέξη" Πες μας αφού το διάβασες αν ήσουν η Αννα τι θα έκανες με τον καθηγητη?

fractal είπε...

Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι υποθετικό. Αν ο σύζυγός σου ήταν αλκοολικός βίαιος και ζηλόφθονος πως θα τον αντιμετώπιζες.?

Βαρυποινίτης είπε...

Είπα να ρωτήσω τι μαλακτικό βάζεις στο πλυντήριο αλλά καλοκαίρι που είναι είπα να ελαφρύνω την κουβέντα. Σε ρωτώ λοιπόν:
Υπάρχει φιλία φύλων;
Ήθελα να το βάλω ανάρτηση στο δικό μου blog αλλά δεν έχω χρόνο και επειδή έδωσα υπόσχεση βρήκα την ευκαιρία να το μεταφέρω εδώ.Τελικά δεν με χωράει το σπίτι μου. Έχεις απαντήσει το ξέρω απλώς ρωτάω για να βρω ευκαιρία να ....... απαντήσω και εγώ.

manetarius είπε...

Λοιπόν... ΠΩΣ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟ ΨΩΜΙ;;;
Μια ξελιγωμένη!!

Ανώνυμος είπε...

Μπήκα να δω την απάντηση της Κωνσταντινιάς στην ερώτηση μου και βρίσκω ερώτηση του Φεγγαριού.
Τι ερώτηση είναι αυτή καλό μου Φεγγάρι; Σαφώς και υπάρχει φιλία μεταξύ των δύο φύλων, από τις ηλικίες 0-4 ετών και 95-100 ετών. Να είσαι καλά gskastro

Βαρυποινίτης είπε...

καλό!!
αλλά μου έμεινε η απορία τι μαλακτικό βάζει. Ας μου απαντήσει η ίδια.

Κωνσταντινιά είπε...

Καλά, δεν το πιστεύω!!! Αυτά είναι τα δύσκολα?
Μη φοβάστε δεν το διαγράφω το blog.

kostaslogh είπε...

Γειά σου Φιλαράκι
λοιπόννννν!
Αν ξεκινούσα ένα μπλόγκ (το τρίτο στη
σειρά,άλλοι τα κλείνουν κι άλλοι
τ αυγατίζουν)με σκοπό να φιλοξενεί αναρτήσεις αθυρόστομες και ίσως
τολμηρού περιεχομένου ,θα έμπαινες
να σχολιάσεις και ίσως με ανάλογο ύφος?
(Προσοχή, δεν είναι τελείως υποθετική
η ερώτηση)
Καλή σου νύχτα

Κωνσταντινιά είπε...

Α!!!!!!!!!!
Πουλάκι μου!!!!!!!!!
drive in και sex ανελέητο Ε????

Αντε να συμπληρωθούν οι ερωτήσεις και θα σου δείξω εγώ.

καλημέρα είπε...

Να πάρει, δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα δύσκολο...
Άμα σε ρωτήσω αν θα άντεχες να ζήσες χωρίς τους αγαπημένους σου, κυριως παιδιά και άντρα, μετράει;

Βαρυποινίτης είπε...

Η παρατεταμένη σιωπή κρύβει τρεις πιθανές αλήθειες:
α) ή ότι η Κωνσταντινιά ετοιμάζει μαζική επίθεση (φαινομενική ηρεμία πριν την καταιγίδα) ή
β) κοιμήθηκε πάνω στο πληκτρολόγιο οπότε μια πιθανή απάντηση είναι "δφξδδωδθ" (στατιστικά αποδεδειγμένο από CSI λόγω πτώσης της κεφαλής πάνω στο πληκτρολόγιο) ή
γ) διάβασε την προηγούμενη ανάρτηση της για την υπαρξιακή ευφυΐα και σε κάποια αναλαμπή του μυαλού αντιλήφθηκε πως δεν υφίσταται οπότε το blog μένει ακυβέρνητο στο διαδικτυακό ωκεανό. Σε αυτή την περίπτωση θα κάνω μήνυση γιατί έκανα τεράστιες επενδύσεις και έχω χάσει ήδη πολλά εμπορεύματα αξίας.

Κωνσταντινιά είπε...

Δεν τα κατάργησα το blog. Καλά που κατασκηνώνεις;
Συζήτησα όμως με την δικηγόρο μου και με συμβούλεψε να αναρτήσω τα 5 πρώτα ερωτήματα για να μην έχετε απαιτήσεις για ρήτρα λόγω κωλυσιεργίας.

Ανυπόμονα πλάσματα!!

asterion είπε...

καλή σου ημέρα
Μια σχετική αναβάθμιση του δικτύου μου(ελέω ΟΤΕ), με κράτησε εκτός, από την Τρίτη το μεσημέρι.
Πιστεύω ότι δεν είναι αργά για να δώσω μια απάντηση στην τόσο γενναιόδωρη προσφορά σου, η οποία ομολογουμένως μου δημιούργησε πολλά ερωτηματικά.
Είχα σιγά-σιγά αρχίσει να σχηματίζω μια εικόνα για σένα, μέχρι στιγμής αψεγάδιαστης. Φυσικά για μένα θέλω να παραμείνω στο χτίσιμο μιας Κωνσταντι-νιάς, βήμα προς βήμα, όπως την αντιλαμβάνομαι (δικό μου το πρόβλημα, σωστά;)
Η προσωπικότητα που αναδύεται μέσα από τα γραφόμενα σου είναι πολύ – πολύ ενδιαφέρουσα. Δεν θα ήθελα να την χαλάσω με τίποτα. Ούτε με όλες τις προσφορές. Να τολμήσω να γράψω το «φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες;» Είναι κάτι που μπορεί να προέλθει από πρόσωπα πολύπλοκης προ-σωπικότητας και γένους θηλυκού.
Βέβαια κάθε δώρο πρέπει να συνοδεύεται από αντίδωρο από αυτόν που δέχεται το δώρο. Πίστωσε με σε παρακαλώ και να έχεις υπ’ όψιν σου ότι ποτέ δεν ξεχνώ τις υποχρεώσεις μου.
Βέβαια για να είμαι συνεπής στις «κουβεντούλες», βάζω μια και μόνον ερώτηση:
«Αν δεν είσαι αυτή που είσαι. τι θα ήθελες να είσαι;»
Δεν είναι υποχρεωτική η απάντηση.
Αστερίων