Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Αμερικανίδα υιοθέτησε Ρωσάκι, το μετάνιωσε και το έστειλε πίσω ασυνόδευτο, με μια επιστολή στη τσέπη του, που "δικαιολογούσε" την πράξη της.
Ισχυριζόταν πως το παιδί έχει ψυχολογικά προβληματα.

Στους Αγιους Θεοδώρους Κορινθίας ηλικιωμένος κατηγορείται πως έριξε βραστό νερό σε 13χρονο, γιατί ενοχλήθηκε από τις φωνές του.
Ο ίδιος ισχυρίζεται πως ήταν ατύχημα.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σωματικής Τιμωρίας των Παιδιών ανακοινώθηκαν έρευνες που αναφέρουν πως πανευρωπαϊκώς η σωματική τιμωρία είναι ανεκτή από την κοινωνία. Μεταξύ 70% και 99% οι ενήλικοι που απάντησαν στις έρευνες είπαν ότι είναι αποδεκτό να χτυπούν τα παιδιά τους.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι κάθετα αντίθετος στην σωματική βία στα παιδιά.
π.χ. το ¨παλικάρι¨ μας μεγάλωσε χωρίς να ¨τις αρπάξει¨ από μένα τουλάχιστον, από τη μαμά του δεν θυμάμαι! Δεν νομίζω να μην τα καταφέραμε να διαπαιδαγωγηθεί σωστά. Περάσαμε δύσκολες στιγμές αλλά προτίμησα να σπάσω εγώ το χέρι μου, σε μια πόρτα, παρά να ξεσπάσω στο παιδί. Το να δείρεις ένα παιδί , και να ¨σκάσει¨, ή να κάνει αυτό που θέλει ο γονιός είναι το εύκολο. Το δύσκολο είναι να βρεις άλλο τρόπο να το πείσεις να κάνει το ¨σωστό¨!
Βέβαια, εγώ 15-18 χρόνων, ¨έφαγα¨ αρκετό ξύλο και μάλιστα με ζώνη, αλλά για να είμαι αντικειμενικός δεν έπαθα και τίποτα, δεν μου έμειναν ¨παιδικά τραύματα¨ !!

Επίσης δεν ξέρω αν η σωματική βία, ¨αφήνει¨ σημάδια μεγαλύτερα, από την ψυχική και ψυχολογική βία !
Και οι δύο είναι απαράδεκτες να γίνονται σε παιδιά, και μάλιστα ενδοοικογενειακά, αλλά αν οπωσδήποτε έπρεπε να διαλέξω μια από τις δύο, θα προτιμούσα την σωματική !!!
π.χ. την μη σωματική την βίωσα (15-23χρόνων) και μου άφησε προβλήματα και σημάδια, που τώρα στα 50 χρόνια μου αρχίζω μια δύσκολη και επώδυνη διεργασία, δικαιολόγησης και συμβιβασμού…, όλες οι προσπάθειες σε μικρότερες ηλικίες απέτυχαν.Τώρα είμαι σε ¨καλό δρόμο¨!!!

Κωνσταντινιά είπε...

Αγαπητέ γονιέ,

πρωτα απ όλα να σας συγχαρώ, που καταφέρατε και γίνατε ένας πατέρας που δεν ασκεί σωματική βία, παρ όλο που σα παιδί τιμωρηθήκατε.Είστε εξαίρεση σύμφωνα με στατιστικές που λένε πως ότι εισπράττεις σα παιδί το καταθέτεις σα μεγάλος.
Θα συμφωνήσω πως η μη σωματική βία αφήνει περισσότερα σημάδια και χαίρομαι που πια τα σβήνετε.
Πιστεύω ακράδαντα πως η συγχώρεση και η δικαιολόγηση είναι τα καλύτερα ιάματα.